söndag 6 juni 2010

Robyn tabbar?


Robyn "sjöng" dancing on my own på sommarkrysset i lördags. Robyn dansade så vilt att hon mitt i låten råkade slå bort mikrofonen men man hörde fortfarande henne sjunga. Den var alltså förinspelat. Jag vet inte om det var någon som sa att hon skulle sjunga live eller så men lite pinsamt vare kanske.. Men vafan, det va säkert sommarkrysset som tvingade henne, hon skulle säkert sjungit live om hon hade fått. Eller? Jag tror det.. Hon får iaf göra vad hon vill, hon är ball ändå.

För övrigt tycker jag hon är ganska kass på att mima, inte synkat alls ju. Och varför verkar hon helt drogpåverkad? Och varför filmar dom så dåligt då att man inte ens ser hennes dancemoves? Jag har massor av frågor.

1 kommentar:

  1. Eh... artister har alltid bakgrundsstämmorna inspelade. Man kan inte direkt göra alla sina stämmor live själv. Om du kollar igen så hör du tydligt att hon sjunger.

    SvaraRadera